fredag 26 augusti 2011

flytt på g!


Idag efter skolan skulle jag in till delsbo för att hämta ut min nyckel till lägenheten. När jag nästan är framme vid hållplatsen stannar en bil där å tutar som en dåre. Trött som jag är har ja inte en tanke på att det är mig han tutar åt.. :D När det väl kopplar på övre våningen ser jag att det är taggen som är på väg hem från jobbet! Så då liftade jag med honom.in till delsbo :)

När jag kommer in så får jag inte tag i vaktmästaren som ska ge mig mina nycklar.. Det slutar med att jag får be lillebror att leta upp hans privata mobilnr. ^^ Det visar sig att dom slutar kl 2 på fredagar och de hade han glömt berätta. Men han va så snäll så han kom ner igen och fixade mina nycklar!! Tack för det!! :)

Nu ska ja dricka en öl å slappa lite. Sen ska det sista rivas ner och packas! Flyttar nog in imöra eller ev söndag. :)

cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar